• Handlekurv

  • Min side
1 Om forsikringstaker
2 Din skade
3 Tilleggsopplysninger
4 Oppsummering
5 Bekreftelse

Skademelding

​​​Du får bekreftelse på e-post når vi har mottatt skademeldingen din, og vi kontakter deg i løpet av noen få virkedager - jo mer informasjon vi mottar, jo raskere kan vi behandle saken.

 

Hvilken forsikring melder du skade/tap på?
Vis hjelp

Dersom du er usikker kan du ringe 408 06300. Gjelder det andre skader, kan det dessverre ikke meldes på nett, men kontakt oss så hjelper vi deg.

Hva er årsaken til skaden?
Vis hjelp

Dersom du er usikker kan du velge «annet» i listen.

Hva slags skade er oppstått?
Vis hjelp

Velg skadetype. Dersom du er usikker velger du «annet» i listen.

Om forsikringstaker

Hva er forsikringstakers fødselsnummer (11 siffer)?
Vis hjelp

Oppgi fødselsnummeret på personen som står på forsikringen hos oss. Dette trenger vi for å finne riktig forsikring. Dersom du er en annen person enn forsikringstaker opplyser du om det lenger ned på siden.

Du kan lese om våre retningslinjer for behandling av personopplysninger her: Personopplysninger

Vis hjelp

Oppgi navnet til personen som står på forsikringen hos oss.

Vis hjelp

Oppgi telefonnummeret ditt slik at vi kan kontakte deg dersom vi trenger mer informasjon om saken. Kun norsk telefonnummer, 8 siffer.

Hvem melder skaden?
Vis hjelp

Hvis du melder skaden på vegne av forsikringstaker, ber vi deg oppgi hvem du er. 

Fødselsnummer (11 siffer)
Vis hjelp

Vi trenger fødselsnummeret for å identifisere hvem som melder skaden. Dersom du har et utenlandsk fødselsnummer ber vi deg kontakte oss på telefon 408 06300, så hjelper vi deg.

Om du ønsker, kan du lese om våre retningslinjer for behandling av personopplysninger her: Personopplysninger