• handlekurv-icon
    Handlekurv
  • min side-icon
    Min side

Klagemuligheter

    Vi strekker oss langt for at du skal være fornøyd med valget av forsikringsselskap.

    Det er ikke til å unngå at vi noen ganger er uenige. Da vil vi veldig gjerne høre fra deg. Heldigvis løses de fleste saker direkte over telefonen. Av og til må vi sette oss grundigere inn i saken. Da behøver vi litt tid på oss. Innen fem virkedager lover vi å svare deg.

      Om du ikke er fornøyd

      Kontakt oss så vil vi gjøre vårt ytterste for å løse saken raskt og effektivt. Ring oss gjerne. En telefonsamtale kan ofte bidra med tilleggsinformasjon, og eventuelle misforståelser kan løses.

      Er du fortsatt ikke fornøyd kan klage rettes mot vår klageansvarlige ved å sende oss gjerne en e-post eller sende et brev med dine kontaktopplysninger til:

      • Codan Forsikring
        Postboks 523 Skøyen
        0214 Oslo

      Om vi fortsatt ikke kommer til enighet kan du klage til Finansklagenemda:

      • Finansklagenemnda
        Drammensveien 145
        Postboks 523 Skøyen
        0212 Oslo

        Gi oss din tilbakemelding

        Har du ris eller ros vil vi gjerne høre fra deg.
        Send oss gjerne en e-post