Hvordan klager jeg?

    Vi strekker oss alltid langt for at du som kunde skal føle deg fornøyd med ditt valg av forsikringsselskap.

    Det kan ikke unngås at vi noen ganger er uenige, og da vil vi veldig gjerne høre fra deg. Heldigvis løses ofte ting direkte over telefonen, men av og til må vi sette oss dypere inn i hva som har skjedd. Da behøver vi litt tid på oss, men innen fem virkedager vil du få svar fra oss.

      Om du ikke er fornøyd

      Kontakt oss så vil vi gjøre vårt ytterste for å løse saken raskt og effektivt. Ring oss gjerne. En telefonsamtale kan ofte bidra med tilleggsinformasjon, og eventuelle misforståelser kan løses.

      Er du fortsatt ikke fornøyd kan klage rettes mot vår klageansvarlige ved å fylle ut klageskjema. eller ved å sende et brev med dine kontaktopplysninger til:

      • Codan Forsikring
        Postboks 53 Skøyen
        0214 Oslo

      Om vi fortsatt ikke kommer til enighet kan du klage til Finansklagenemda. Forsikring i Codan eller i annet forsikringsselskap som inkluderer rettshjelp kan gi deg rett til erstatning for dine kostnader i forbindelse med tvisten, selv om Codan er motpart.

      • Finansklagenemnda
        Drammensveien 145
        Postboks 53 Skøyen
        0212 Oslo

        [TitleH1]

        Gi oss din tilbakemelding

        Har du ris eller ros vil vi gjerne høre fra deg.
        Send oss gjerne en e-post

          [LinkModules]
        [Webform]