• handlekurv-icon
    Handlekurv
  • min side-icon
    Min side

Generell kunde- og forbrukerinformasjon fra Codan

    Til alle våre kunder

    Om Codan

    Rådgivning

    Forsikringsvilkår

    Din forsikringsavtale

    Personopplysninger

    Prisinformasjon

    Provisjon

    Klagemuligheter

    Garantiordningen for skadeforsikring

    Mistanke om forsikringssvindel

    Forebygging av hvitvasking og terrorfinansiering

    Kontakt oss

    Tilleggsinformasjon til våre forbrukerkunder

    Prisinformasjon

    Pris for dine forsikringer vil alltid fremkomme av dine forsikringsdokumenter.

    Før du har tegnet en forsikring hos oss kan du få prisinformasjon ved å enten beregne pris på våre nettsider, eller ved å kontakte vårt kundesenter på telefon 408 06300. Våre priser er også tilgjengelige ved søk på finansportalen.no, hvor du også kan sammenligne våre priser med priser fra andre selskaper.

    Vi gir deg også en samlerabatt avhengig av hvor mange forsikringer du velger å tegne hos oss.

    Angrerett

    Om du angrer på at du har kjøpt en forsikring hos oss, har du 14 dagers angrerett. For å benytte deg av angreretten må du kontakte vårt kundesenter på telefon eller fylle ut angrerettskjema som vil ligge vedlagt din forsikringspolise og sende dette til oss per post eller e-post. Benyttes ikke angreretten innen fristen vil forsikringsavtalen avsluttes ved oppsigelse eller flytting. Dette er nærmere beskrevet i forsikringsvilkårene.