• Handlekurv

  • Min side

Kundesenter (Inbound)

Hva skjer på Inbound?

Jobber du på Inbound, er du ansvarlig for å ta imot mail- og telefonhenvendelser fra nye og eksisterende kunder. Du yter service og følger opp henvendelser fra eksisterende kunder, og sørger for at alle våre kunder har de forsikringene de har behov for. Kundesenteret er åpent fra kl.08.00 til kl.18.00 fra mandag til fredag.

Hva ser vi etter i en kundekonsulent?

  • Du er oppriktig interessert i at kundene våre skal være riktig forsikret
  • Du spør, lytter og er proaktiv.
  • Du kommer gjerne med forslag til nye forsikringsdekninger, samt har sterk kundefokus og takler en hektisk hverdag
  • Du liker å bli utfordret og jobbe med budsjett- og resultatkrav
  • Du jobber selvstendig, men bidrar samtidig til et godt arbeidsmiljø

Vi forventer at du:

  • Oppnår budsjett i løpet av 4 måneder
  • Følger retningslinjene
  • Er opptatt av kompetanseutvikling og vil bli enda bedre innen salgsprosess og salgsfaget
  • Er hjelpsom, vennlig, engasjert og observant i all kundekontakt
  • Etterlever våre verdier i ditt arbeid.

Salgssenter (Outbound)

Hva gjøres på Outbound?

  • Du jobber kun med utgående salg
  • Du sørger for at nye kunder er forsikret på en god måte
  • Du går igjennom forsikringene til eksisterende kunder og sørger for at de har de nødvendige forsikringene

Outbound kjennetegnes av:

  • Hektisk salgsmiljø
  • Salgs- og prestasjonskultur
  • Salgsutviklingskultur
  • 100% ansvar for egne resultater

Arbeidsdagen deles inn i:

  • Felles ringeøkter til nye kunder fra hele landet, med avtalebooking og direktesalg
  • Felles/egne ringeøkter rettet mot eksisterende kunder
  • Oppfølging av egne tilbud
  • Salgstrening