• Handlekurv

  • Min side

Hentetjenesten

Nyhet: Vi henter bilen din til verksted og bringer den tilbake

    Med Kasko Pluss og Hentetjenesten kan vi gjøre hverdagen din litt enklere om bilen din må på verksted.

      Enklere for deg og uten ekstra kostnad

      Nå kan vi hente bilen din der du ønsker, kjøre den til verkstedet – og levere den tilbake til deg når den er reparert.

      Har du dekning for leiebil i forsikringen, tar vi med oss en slik på lasteplanet, om du ønsker det. Alt uten ekstra kostnad og kun for å gjøre det enklere for deg.

      Hentetjenesten forutsetter at bilen din er kjørbar, at skaden gir erstatning gjennom kasko-dekningen og at den har vært inne til taksering hos verkstedet i forkant. Motorsvikt og skade på gir og glass, samt service og kontroll, inngår ikke i tjenesten. 

      Du må være tilstede selv, både når bilen din hentes og bringes tilbake, og når skaden er fikset leveres bilen tilbake nyvasket og fin.

      Hentetjenesten tilbys foreløpig ved disse avdelingene hos AutoIn Bilskadesenter AS: Bjørnerud og Ryen i Oslo, Hvamsvingen på Skjetten, Billingstad i Asker og Moss i Østfold.

        Fordeler ved våre avtaleverksteder

        Er du uheldig og får skade på bilen din skal du være trygg på at verkstedet vi anbefaler reparerer bilen din med høy kvalitet. Alle våre 120 utvalgte verksteder har alle vært gjennom en omfattende kvalitetssikring og godkjent av Statens Vegvesen.

        • Du får førsteprioritet
        • Leiebilen står klar ved innlevering av egen bil
        • Bilen er nyvasket ved utlevering
        • Forhåndstaksering gjør at bilen er kortest mulig tid på verksted

        Målet vårt er å gi deg en god opplevelse når uhellet først skjer.

          Forhåndstaksering mens du venter

          Før bilen kan repareres må den takseres først. Etter at du har meldt skaden til oss, tar du kontakt med verkstedet vi anbefaler for å avtale tid for taksering. Du må selv kjøre bilen til verkstedet for taksering, men jobben gjøres mens du venter.

          Er det gunstigst for deg at skaden dekkes av forsikringen din, må takseringen først godkjennes av skadeavdelingen vår. I de aller fleste tilfeller godkjennes taksten med det samme, så fremt skaden er dekket av forsikringen din. Deretter kan tidspunkt for reparasjon avtales. Er det behov for reservedeler bestilles disse slik at alt er klart når du leverer bilen til reparasjon og reparasjonstiden blir dermed kortest mulig.

          Merk at egenandelen betales direkte til verkstedet ved en forsikringsskade når du henter bilen.

            Leiebil mens bilen er på verksted

            Har du leiebildekning i forsikringsavtalen din står leiebilen klar på verkstedet når du kommer med bilen til reparasjon, hvis dere har avtalt det. Leiebil er valgfritt hvis du har kasko-dekning og gjelder i det antall dager som står i forsikringsbeviset ditt. Med Kasko Pluss, vår beste bilforsikring, er antall dager ubegrenset hvis du bruker et av våre avtaleverksteder.

            Merk at bilutleie-selskapet vi bruker, Avis, må ha kredittkortnummeret ditt, noe som er vanlig praksis og sikrer at eventuelle ekstrautgifter, som f.eks. bompenger, blir dekket.

              En av markedets beste bilforsikringer med vilkårsgaranti og toppscore på flere dekninger