• min side ikon Min side
Codan er nå en del av Tryg Forsikring – Skandinavias største forsikringsselskap. Har forsikringene dine blitt flyttet til Tryg, skal Tryg kontaktes ved hjelp og skade Gå til Tryg.no

Meld skade

Vi hjelper deg når uhellet har vært ute. Vi behandler henvendelsen din raskt, og kontakter deg etter kort tid.

Er du bedriftskunde? Du finner informasjon om hvordan du kan melde din skade lenger ned.

    Bedriftskunde

    Meld glasskade enkelt på nett her.

    For andre skader må du som bedriftskunde melde skade via e-post skadebedrift@codanforsikring.no eller ringe oss.

    Husk å oppgi skadedato, registreringsnummer på involverte kjøretøy og hendelsesforløp når du melder skaden til oss.

    Du kan kontakte oss på telefon 408 06 300.
    Våre åpningstider er mandag til fredag 10-15.

    Veihjelp og redning

    Trenger du veihjelp? Ring oss på 408 06 300 og velg "veihjelp".
    Vi setter deg øyeblikkelig over til SOS Veihjelp som hjelper deg.
    Les mer om SOS veihjelp.

    Akutt hjelp i utlandet

    Ring vår døgnåpne alarmsentral SOS International på +45 701 05 050 hvis du har vært utsatt for en ulykke eller blitt akutt syk på reise i utlandet.

    Helseforsikring

    Har du helseforsikring via arbeidsgiver får du rask tilgang til helsebehandling og kan søke om refusjon for behandlingsutgifter.

    All saksbehandling på helseforsikring gjøres av Falck Helse. Du kan opprette saken din her eller ringe oss på telefon 214 96 935.

      E-post Ansvar, rettshjelp og personskade

      Send oss en e-post så hjelper vi deg
      Husk å ikke oppgi sensitive personopplysninger per e-post

      Send e-post om ansvarskade (Gjelder ikke bilskade)

      Send e-post om rettshjelp

      Les mer om rettshjelp her.

      Send e-post om personskade