• min side ikon Min side
  • handlekurv ikon
    Handlekurv

Meld skade


Korona og reiseforsikring

Korona - dette dekker reiseforsikringen.

Privatkunde


Kjøretøy, bolig, innbo og reise

For skade, tyveri eller annet uhell på kjøretøy, bolig, innbo eller reise kan du enkelt melde skade på nett.

Har du fått steinsprut eller annen glasskade på bil?
Meld glasskade her.

Gjelder det ulykkesforsikring, barneforsikring eller husdyrforsikring må skademelding registreres over telefon.

Du kan ringe oss på 408 06 300.
Våre åpningstider er mandag til fredag 9-15.

Veihjelp og redning

Trenger du veihjelp? Ring oss på 408 06 300 og velg "veihjelp".
Vi setter deg øyeblikkelig over til SOS Veihjelp som hjelper deg.
Les mer om SOS veihjelp.

Akutt hjelp i utlandet

Ring vår døgnåpne alarmsentral SOS International på +45 701 05 050 hvis du har vært utsatt for en ulykke eller blitt akutt syk på reise i utlandet.

    Aktuelt ved skade

    Her finner du aktuelle temaer, tjenester, spørsmål og svar som kan være nyttig å vite hvis du får en skade.

    Glasskade på bil

    Reparasjon av små bilskader

    Veihjelp 24 timer i døgnet

    Medisinsk hjelp i utlandet

    Skadeprosess for hund og katt

    Bonusopptjening og bonustap

    Fordeler ved å velge et avtaleverksted

    Huskeliste ved skade

    Bedriftskunde

    Hvis du er bedriftskunde må du melde skade via e-post skadebedrift@codanforsikring.no eller ringe oss.

    Husk å oppgi skadedato, registreringsnummer på involverte kjøretøy og hendelsesforløp når du melder skaden til oss.

    Du kan kontakte oss på telefon 408 06 300.
    Våre åpningstider er mandag til fredag 9-15.

    Veihjelp og redning

    Trenger du veihjelp? Ring oss på 408 06 300 og velg "veihjelp".
    Vi setter deg øyeblikkelig over til SOS Veihjelp som hjelper deg.
    Les mer om SOS veihjelp.

    Akutt hjelp i utlandet

    Ring vår døgnåpne alarmsentral SOS International på +45 701 05 050 hvis du har vært utsatt for en ulykke eller blitt akutt syk på reise i utlandet.

    Helseforsikring

    Har du helseforsikring via arbeidsgiver får du rask tilgang til helsebehandling og kan søke om refusjon for behandlingsutgifter.

    All saksbehandling på helseforsikring gjøres av Falck Helse. Du kan opprette saken din her eller ringe oss på telefon 214 96 935.

      E-post Ansvar, rettshjelp og personskade

      Send oss en e-post så hjelper vi deg
      Husk å ikke oppgi sensitive personopplysninger per e-post

      Send e-post om ansvarskade (Gjelder ikke bilskade)

      Send e-post om rettshjelp

      Les mer om rettshjelp her.

      Send e-post om personskade